Eveniment

Chibriturile Match Point se pregatesc pentru export in Ungaria, Serbia si Austria

31.01.2006, 20:08 39

Compania Match Point, importator si producator de chibrituri, intentioneaza ca in 2006 sa-si consolideze prezenta pe piata externa prin lansarea produselor proprii in Ungaria, Serbia si Austria. Ca urmare a acestei strategii de dezvoltare firma clujeana estimeaza pentru acest an o crestere a valorii exportului pana la circa 300.000 de euro. "Am inceput exporturile unor produse proprii la sfarsitul anului trecut, primele piete vizate fiind cele din Elvetia, Italia si Bulgaria. Ne-am orientat spre export deoarece piata romaneasca, desi in dezvoltare, nu este suficient de matura pentru acest tip de produse", a declarat Anca Eremia, director de vanzari Match Point. Compania a inceput productia de chibrituri in urma cu un an, iar in prezent productia proprie se cifreaza la aproximativ 600.000 de euro. Suma reprezinta aproape 50% din cifra de afaceri totala a firmei, restul provenind din comercializarea produselor din import. "Este posibil ca in acest an sa depasim estimarile de 1,3 mil. euro pentru cifra de afaceri, iar asta deoarece exporturile ar putea fi chiar mai consistente decat am anticipat", a mai spus Eremia. Compania detine pe langa punctul de productie din Cluj-Napoca inca doua: la Bucuresti si Timisoara. Potrivit propriilor estimari, compania detine o cota de piata de aproximativ 65%. Compania a fost infiintata in 2003 de catre doi oameni de afaceri clujeni si are 21 de angajati.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO