Caută doar în titlu
Eveniment

Business MAGAZIN: Cum încearcă să supravieţuiască marii transportitori aerieni. Vând zboruri false, adică doar stai în avionul care nu decolează. Alte companii s-au apucat să vândă pijamale

Cu zborurile internaţionale, cele mai interesante sau cu încărcătura emoţională cea mai mare, departe de nivelurile normale, în vremuri de pandemie companiile aeriene trebuie să fie inventive pentru a-şi păstra clienţii şi supravieţui. Unele oferă zboruri care nu vor decola niciodată, altele, curse spre nicăieri. „Ciudaţii” industriei s-au tranformat, pentru nostalgici, în restaurante sau vând…pijamale.

Începând cu luna martie, o jumătate de an nu a mai existat trafic aerian internaţional către şi din Taiwan, însă operatorii aerieni de acolo inventează tot felul de oferte pentru a-i ţine pe călători aproape. Taiwanul a devenit un lider mondial, dacă se poate spune aşa, al „zborurilor false”, după ce ţara a navigat cu destul de mult succes prin criza cauzată de pandemia de COVID-19.

În iulie, au fost deja trei „zboruri false” cu toate locurile rezervate de pe aeroportul oraşului Taipei, capitala. S-au înscris pentru „cursele” noi în total 7.000 de persoane. Au fost traşi la sorţi 60 de „pasageri” de „zbor” cărora li s-a permis să urce într-un Airbus A330, aeronava rămânând parcată ferm la poartă. 

Zboruri spre nicăieri, mâncare pentru acasă sau în restaurant, pijamale şi şampoane sau cum se reinventează industria transportului aerian

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.