Eveniment

Antonio Moreno, managing director al Alstom pentru regiunea Europa Centrală şi de Est: În România, 2020 a fost un an puternic pentru Alstom

Antonio Moreno: Exerciţiul financiar al Alstom începe la 1 aprilie şi se încheie la 31 martie în anul calendaristic următor. În primele nouă luni din exerciţiul 2020/21 (între 1 aprilie şi 31 decembrie 2020), am înregistrat comenzi în valoare de 4,5 miliarde de euro. Vânzările grupului au atins 5,6 miliarde de euro, urmând traiectoria preconizată

Antonio Moreno: Exerciţiul financiar al Alstom începe la 1 aprilie şi se încheie la 31 martie în anul calendaristic următor. În primele nouă luni din exerciţiul 2020/21 (între 1 aprilie şi 31 decembrie 2020), am înregistrat comenzi în valoare de 4,5 miliarde de euro. Vânzările grupului au atins 5,6 miliarde de euro, urmând traiectoria preconizată

Autor: Alexandra Cepăreanu

09.04.2021, 17:30 284

♦ Grupul Alstom, cu activităţi pe 70 de pieţe, aproape şi-a dublat cifra de afaceri anul trecut, ajungând la 15,7 miliarde de euro ♦ În România, afacerile au culminat cu semnarea primului contract de material rulant pentru 30 de trenuri noi pentru metroul din Bucureşti.

Antonio Moreno, managing director al Alstom pentru regiunea Europa Centrală şi de Est, producător francez de material rulant, echipamente şi servicii pentru sectorul feroviar, companie ce ocupă locul doi în topul celor mai mari producători de material rulant de pe piaţa locală, cu circa 450 de angajaţi în România, consideră că anul 2020 a fost unul bun pentru companie, având în vedere că a semnat primul contract de material rulant, pentru livrarea a 30 de trenuri pentru noua magistrală din cadrul metroului din Capitală.

„În România, în special, am avut un an foarte puternic, care a culminat cu semnarea primului contract de material rulant al Alstom în ţară – pentru 30 de trenuri noi pentru Magistrala 5 a Metroului Bucureşti – şi, desigur, cu oportunitatea de a continua lucrările noastre de control al traficului şi infrastructură pe coridorul Rin-Dunăre cu proiectele de reabilitare a tronsonului de cale ferată Braşov-Sighişoara”, a spus pentru ZF Antonio Moreno, managing director al Alstom CEE. El a adăugat că anul 2020 a adus oportunităţi companiei la nivelul întregii Europe Centrale şi de Est, ceea ce demonstrează că pandemia a accentuat nevoia de modernizare a infrastructurii, precum şi implementarea de soluţii de mobilitate mai ecologice şi mai inteligente. „Spre exemplu, în Grecia s-a atribuit unui consorţiu din care face parte şi Alstom construcţia primei secţiuni a liniei 4 a metroului din Atena, unui dintre cele mai mari proiecte de infrastructură din Uniunea Europeană planificate în prezent. Europa Centrală şi de Est este o regiune foarte extinsă, cu un portofoliu de proiecte extrem de diverse, de la proiecte de control al traficului şi infrastructură la contracte de mentenanţă şi cu activităţi de producţie în cinci fabrici din trei ţări.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO