Eveniment

50.000 de dolari pentru o invitatie in Egipt

26.03.2003, 00:00 12

In plin razboi in Orientul Mijlociu, o statiune de la Marea Rosie incearca sa atraga turistii romani in Egipt. Bugetul de promovare pe piata romaneasca al companiei Orascom Hotels, proprietara statiunii El Gouna, este de 50.000 de dolari, a declarat Elena Kurochkina, cordonator de marketing al firmei. Statiunea se intinde pe o suprafata de 1.900 de hectare, in timp ce plaja are o lungime de 10 kilometri. In prezent, El Gouna are 2.200 de locuri de cazare in opt hoteluri cu clasificari de patru si cinci stele, trei pensiuni si doua aparthoteluri. Printre lanturile hoteliere care opereaza in El Gouna se numara Movenpick, Sheraton, Swiss Inn si Steigenberger. Turistii beneficiaza si de alte facilitati de petrecere a timpului liber, cum ar fi cluburi sportive sau galerii comerciale. O noapte de cazare in statiune costa in extrasezon intre 15 si 40 de euro, in  perioadele de varf preturile fiind negociate in functie de piata si de agentia de turism contractanta, a mai spus Kurochkina. In afara de hoteluri, statiunea are 1.000 de proprietati, vile si apartamente, care pot fi cumparate, aproximativ 80% dintre acestea fiind deja vandute.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO