Constructii & Imobiliare

Mediapost Hit Mail, cel mai mare grup de marketing direct din România, închiriază 19.000 mp de spaţii de depozitare şi birouri în proiectul Chitila Logistics Hub, dezvoltat de Globalworth şi Global Vision lângă Bucureşti

Mediapost Hit Mail, cel mai mare grup de marketing direct...

Autor: Cristina Bellu

19.12.2023, 12:15 1062

Mediapost Hit Mail, cel mai mare grup de marketing direct şi relaţional din România şi Bulgaria, controlat de La Poste – Poşta Franceză, a închiriat un spaţiu de 19.000 de metri pătraţi care include depozitare şi zonă de birouri în parcul industrial Chitila Logistics Hub, dezvoltat de Globalworth şi Global Vision langă şoseaua de centură a Bucureştiului.

„Dezvoltarea constantă a liniilor noastre de business logistice, şi în special a produsului nostru fulfill.ro destinat magazinelor de e-commerce de toate mărimile, a facut ca depozitele noastre să ne „rămană mici“ la fiecare 5 ani. Am crescut de la 1.500 la 4.500 la 10.000 de metri pătraţi, iar acum ne vom muta într-un depozit de 19.000 mp, care ne oferă şi posibilităţi de extindere“, spune Marian Seitan, Managing Director Mediapost Hit Mail.

Compania oferă soluţii complexe pentru companii din domenii precum retail, FMCG, energie sau servicii, care includ marketing, logistică şi IT. Produsul său fulfill.ro preia întreaga logistică a unui magazin de e-commerce: recepţia şi depozitarea mărfurilor, coletarea şi gestionarea retururilor, etichetare.

„Interesant este că factorul principal care determină creşterea cererii pentru fulfill.ro nu este, asa cum s-ar putea crede, creşterea e-commerce-ului din România, ci creşterea procentului de magazine online care decid să îşi outsource-eze întreaga logistică unui furnizor-partener specializat. Acest furnizor-partener ia asupra lui problemele din ce in ce mai dificile legate de gestionarea resurselor umane ale operaţiunilor logistice, dar şi cele legate de autorizaţii şi compliance. La fel de importantă pentru client este posibilitatea să scaleze în timp real atunci când cererea magazinului de e-commerce creşte, şi să reducă proporţional costurile logistice ale magazinului atunci când cererea scade”, explică Marian Seitan.

Proiectul din Chitila dispune de 75.000 de metri pătraţi de spaţii de depozitare şi spaţii dedicate producţiei, cu temperatură ambientală sau controlată, zone de birouri şi platforme exterioare.

„Ne dorim să stabilim un nou standard în sectoarele de logistică si de industrial, prin angajamentul pe care ni-l asumăm zi de zi pentru inovaţie, sustenabilitate şi satisfacţia clienţilor noştri“, adaugă Mihai Zaharia, Director de Investiţii Globalworth România / Director Pieţe de Capital Globalworth Group.

Chitila Logistics Hub găzduieşte o comunitate de afaceri puternică printre care se numără HAVI, Mega Image, Rovere şi Alliance Healthcare România.

„Am reuşit să dezvoltăm în acest hub un centru de distribuţie esenţial pe harta logistică a Capitalei şi nu numai, datorită funcţiunilor variate şi a poziţionării. În prezent, această comunitate de afaceri creşte datorită expansiunii comerţului online şi al sectorului de retail pe de o parte, iar pe de altă parte datorită dezvoltării industriei uşoare care capătă o amploare tot mai mare. Aceste două tendinţe au ajutat şi la creşterea ponderii spaţiilor de birouri in hub-ul nostru din Chitila. Rezultatele au generat un grad de ocupare de aproape 100% şi în cazul acestui proiect dezvoltat de Global Vision, împreună cu partenerii nostri, Globalworth“ adaugă Sorin Preda, CEO şi fondator Global Vision.

El precizează că Global Vision are în planurile de dezvolare încă un proiect de tip last-mile în zona centurii de nord a Capitalei.

Tranzacţia a fost facilitată de Colliers, agenţia fiind partener în cadrul mai multor tranzacţii din parcurile industriale dezvoltate de Global Vision şi Globalworth.

„Dimensiunea acestei tranzacţii este relevantă în ceea ce priveşte extinderea suprafeţei implicate şi serveşte ca un indicator al lichidităţii din sectorul imobiliar local, oferind astfel o referinţă valoroasă pentru viitoarele tranzacţii şi consolidând încrederea potenţialilor investitori noi în piaţa din România ", a subliniat Victor Coşconel, Head of Leasing Î Office & Industrial Agencies la Colliers.

Fondată în 1997, Mediapost Hit Mail a devenit, începând cu 2009, parte a prestigiosului grup francez La Poste (Poşta Franceză). Cu o prezenţă semnificativă pe piaţa din România şi Bulgaria, grupul format de Mediapost Hit Mail si filialele sale are peste 500 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 57.9 de milioane de euro in 2022.

Compania oferă soluţii integrate de logistică pentru promoţii de consumatori şi pentru e-commerce, soluţii pentru cluburi de fidelizare, precum şi soluţii de comunicare multi-canal (SMS, WhatsApp, email, call center), baze de date geografice, marketing automation şi vouchere digitale. Compania operează în acest moment un depozit de 12.000 metri pâtraţi la Dragomiresti-Ilfov, şi unul de 2.000 metri pătraţi la Bojourishte, în suburbiile Sofiei. Dupa preluarea în 2015 a companiei de fulfillment bulgare Metrica, grupul Mediapost Hit Mail a facut recent două achizitii in Romania:  agenţia de marketing si comunicare Ideologiq (septembrie 2022) si agenţia de email marketing White Image (iunie 2023).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO