Companii

ZF Who’s who in business România. Astăzi, Christian Mazauric, CEO al Brico Dépôt România

Christian Mazauric, CEO al  Brico Dépôt România

Christian Mazauric, CEO al Brico Dépôt România

Autor: Andreea Neferu

22.10.2015, 00:04 221

Ziarul Financiar a început o serie de articole care prezintă poveştile celor mai importanţi 1.000 de oameni din mediul de afaceri din România prin prisma afacerilor pe care le conduc, a evoluţiei profesionale şi a studiilor absolvite. Articolele sunt realizate pe baza informaţiilor care stau la baza celei de-a opta ediţii a anuarului ZF „Who's who in business. Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business“, care va apărea pe piaţă în această toamnă.

Francezul Christian Mazauric (45 de ani) este de la începutul lunii septembrie directorul general al reţelei locale de bricolaj Brico Dépôt, parte a grupului britanic Kingfisher.

El a absolvit Universitatea Lumiere din Lyon, având de asemenea o specializare în control financiar obţinută în cadrul unei şcoli de business din Franţa.

Mazauric a lucrat anterior în cadrul retailerului britanic Marks&Spencer, iar în ultimii şapte ani s-a aflat în echipa grupului Kingfisher, ocupând pe rând poziţia de director financiar şi director de aprovizionare pentru brandul Castorama, respectiv director financiar pentru brandul B&Q, potrivit profilului de pe reţeaua de socializare business LinkedIn.    

Kingfisher a finalizat în septembrie procesul de transformare în format propriu Brico Dépôt a celor 15 magazine Bricostore preluate în România în urmă cu doi ani de la compania franceză Group Bresson. Potrivit datelor publicate în raportările grupului, Kingfisher a plătit circa 75 de milioane de euro pentru magazinele Bricostore din România, anunţând de asemenea că ia în calcul posibilitatea creşterii businessului local pe termen lung la circa 50 de magazine.

Kingfisher este cel mai mare retailer european de produse pentru amenajarea locuinţelor şi al treilea la nivel mondial, potrivit datelor proprii, şi numără peste 1.100 de magazine în nouă ţări din Europa şi Asia. Principalele sale branduri sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt şi Screwfix.

Alţi retaileri de bricolaj activi pe piaţa românească sunt Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin şi Praktiker. 

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO