O cafenea Ted’s deschisă într-o zonă cu clădiri de birouri este mai profitabilă decât una deschisă într-un spaţiu stradal, potrivit lui Vasi Andreica, fondatorul lanţului cu acest nume. El nu a înaintat cifre privind profitabilitatea, însă a spus că o unitate bună, deschisă într-o zonă office, poate ajunge la venituri de 150.000 de euro pe an. Pe de altă parte, o cafenea stradală, din punct de vedere operaţional, nu este profitabilă, dar un asemenea local poate valida brandul.
„Pentru a-mi da seama dacă un spaţiu este bun pentru o cafenea sunt atent la traficul pietonal din zonă, la companiile care lucrează în jur şi la salariul mediu pe care acestea îl plătesc. O unitate bună ar trebui să aibă circa 250 de tranzacţii pe zi, iar dacă vorbim de o cafenea deschisă în zona de office, care e operaţională de luni până vineri, aceasta poate ajunge la venituri de circa 150.000 de euro pe an“, a spus Vasi Andreica, în cadrul emisiunii ZF Live.