Companii

World Class face 26 de cluburi noi până la finalul lui 2017 şi lansează un concept pe piaţa luxului

Mikael Fredholm, partener şi CEO al World Class România

Mikael Fredholm, partener şi CEO al World Class România

Autor: Roxana Petrescu

23.07.2015, 00:08 5269

World Class România, cea mai extinsă reţea locală de centre de fitness, vrea ca până la finalul anului 2017 să ajungă la circa 40 de cluburi în toate oraşele mari din ţară, compania luând în calcul şi extinderea conceptului W, un tip de sală de fitness lansat recent care se adresează segmentului premium al pieţei.

„Nu excludem să ne lărgim orizonturile, să devenim un brand care să atingă tot ceea ce înseamnă partea de lifestyle, dar deocamdată ne con­cen­trăm pe core-bu­sinessul nostru“, spune Mikael Fredholm, partener şi CEO al World Class România, stabilit în Bucureşti de peste un deceniu.

În acest moment, World Class este prezent prin intermediul a 14 cluburi de fitness clasice în Bucureşti, Timişoara şi Cluj, în care sunt activi peste 30.000 de mem­bri, cei mai mulţi cu vârste cuprinse între 26 şi 44 de ani. La cele 14 centre tradiţionale de fitness, recent s-a adăugat şi conceputul W, un club destinat segmentului pre­mium. Noul club se află în zona Charles de Gaulle din Bucureşti şi a fost realizat în urma unei investiţii de circa un milion de euro, bani pe care proprietarii World Class speră să-i recu­pereze în circa 2-3 ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO