Companii

Volvo se pregăteşte de vânzări online: „Avantajul este că anumite pieţe nu vor mai fi prioritizate“. Volvo Cars a vândut în 2020 pe piaţa locală aproape 700 de maşini, în scădere de la circa 950 de unităţi în 2019

Volvo se pregăteşte de vânzări online: „Avantajul...

Autor: Bogdan Alecu

09.03.2021, 17:45 155

Volvo va deveni un brand care va produce după 2030 numai maşini electrice, iar vânzările se vor derula online, inclusiv în România. Momentan pe piaţa locală doar Ford, Dacia şi Renault au implementate sisteme de vânzăre online, în timp ce alte mărci permit doar rezervarea, iar finalizarea achiziţiei se realizează tot în showroom.

„Este un plan de a rearanja modelul de business global care începe cu vânzarea maşinilor 100% electrice şi cu focus în principalele cinci pieţe. Estimăm un model hibrid între cel al Tesla, căruia îi lipseşte contactul fizic, emoţional şi cel tradiţional, dar încă se conturează forma finală pentru noi“, a spus Andrei Huidan, directorul de marketing în cadrul EIT Forum Auto, importatorul Volvo pe piaţa locală.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO