♦ În perioada iunie-august, Vola a vândut 107.000 de bilete, cu 10% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Claudia Tocilă, director de marketing la Vola.ro, spune că anul acesta în topul preferinţelor turiştilor care au cumpărat bilete de avion de pe platforma online a fost Italia. Cifrele agenţiei de turism arată o revenire a cererii la nivelul din 2019, însă după doi ani în care călătoriile au fost mai mult restricţionate, românii au fost dispuşi să plătească mai mult pe biletele de avion pentru a putea călători.
„Ridicarea restricţiilor impuse de pandemie şi dorinţa românilor de a pleca mai mult şi mai des după o lungă perioadă de interdicţii s-au tradus într-o creştere semnificativă a călătoriilor din această vară. Aşa cum era de aşteptat, Italia a fost din nou destinaţia către şi dinspre care românii au zburat cel mai mult. Au urmat zborurile interne, este al doilea an în care destinaţiile interne ocupă a doua poziţie în topul popularităţii, şi zborurile spre şi dinspre Marea Britanie, Spania, Grecia, Franţa şi Germania“, spune Claudia Tocilă.
Ea precizează că preferinţele turiştilor cu privire la destinaţii au rămas aceleaşi ca înainte de pandemie, însă preţurile şi dorinţa de a călători au fost în creştere anul acesta.