Caută doar în titlu
Companii

Vine din urmă o nouă generaţie: moştenitorii sunt pregătiţi în „incubatoarele“ businessurilor de familie pentru a prelua frâiele

Cris-Tim, Transavia şi Catena sunt câteva dintre businessurile care au fost construite de oameni de afaceri români şi nu doar că nu au fost înstrăinate de familie, dar a început transferul către cea de-a doua generaţie.

Îngheţata Betty Ice, farmaciile Help Net şi berea Neumarkt sunt doar câteva dintre brandurile româneşti create de antreprenori locali, dar care în urma unor tranzacţii de zeci sau chiar sute de milioane de euro au ajuns în portofoliul unor giganţi străini. Există însă şi mărci precum Cris-Tim, AdePlast şi Catena care au fost construite de oameni de afaceri români şi nu doar că nu au fost înstrăinate de familie, dar a început transferul către cea de-a doua generaţie.

„Eu am patru băieţi, iar businessul AdePlast a fost creat pentru a le fi lăsat moştenire lor. Pentru ce altceva muncim, oricare dintre noi când plecăm nu luăm nimic cu noi“, explica anterior antrepre­no­rul Marcel Bărbuţ, fondatorul AdePlast, care a creat unul dintre cele mai puternice businessuri din domeniul materialelor de construcţii. El a încetat din viaţă recent, dar afacerea a rămas în familie.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.