„În momentul de faţă suntem în discuţii cu chiriaşi-ancoră pe zona de copii, fashion şi food pentru a asigura un mix de branduri internaţionale, cu businessuri sustenabile, dar adaptat în acelaşi timp proximităţii. Ne dorim atingerea unui grad de ocupare de peste 80% pe parcursul anului 2017, astfel, treptat, să obţinem o îmbunătăţire a experienţei clientului prin diversitatea din cadrul Liberty Center”, a spus Mariana Stamate, şeful departamentului de Property Management al JLL România.
Compania de consultanţă imobiliară JLL a fost desemnată la finalul anului trecut să se ocupe de serviciile de property şi asset management ale centrului comercial din Şoseaua Progresului.
Responsabilităţile JLL includ revitalizarea activităţii mallului prin crearea unui mix optim de chiriaşi şi implementarea unor acţiuni susţinute de promovare.
Centrul comercial are o suprafaţă de 25.700 metri pătraţi şi a fost deschis în noiembrie 2008, la începutul crizei economice.
Acesta este amplasat la intersecţia dintre Şos. Progresului şi Calea Rahovei, pe locul unde anterior era un schelet abandonat al unui fost „circ al foamei”. Acum, Liberty Center este foarte aproape de Vulcan Value Center, centru comercial deschis în 2014 de NEPI.