Companii

Un mic producător de confecţii din Capitală: Vânzările au scăzut drastic în lipsa clienţilor magazinelor de cartier

Autor: Cătălina Butan,

17.01.2014, 00:06 216
Producătorul de căciuliţe pentru copii Piticot a înregistrat anul trecut o scădere de 30% a cifrei de afaceri în condiţiile în care tot mai puţini români îşi fac cumpărăturile în ma­ga­zi­nele de cartier, principali parteneri ai bran­dului, a spus la ZF Live Mihaela Popa, una dintre proprietarele Piticot.
 
„Am vorbit cu clienţii noştri şi i-am între­bat dacă există o problemă cu produsul nostru. Răs­punsul lor a fost că nu există nicio pro­ble­mă, că în continuare există cerere pentru pro­du­sele Pi­ti­cot, însă problema este că oamenii nu intră în ma­gazine“, a spus Mihaela Popa, în emi­siunea ZF Live de joi, 16 ianuarie, unde a fost invitată ală­turi de par­te­nera sa Liliana Nigai.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO