Companii

Un grup de 15 branduri româneşti de produse plant-based, cu afaceri de peste 10 mil. euro, s-au reunit într-un patronat. Toată piaţa de produse plant-based avea o valoare de peste 33 mil. euro în 2022.

Un grup de 15 branduri româneşti de produse...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

25.03.2024, 17:30 1366

Cinsprezece branduri româneşti de produse plant-based, o nişă care creşte susţinut şi în România, s-au asociat pentru a promova categoria în care activează şi au fondat Organi­zaţia Patronală a Producătorilor de Alimente Vegetale din România (OP PAV). Organizaţia are 15 membri fondatori, cu o cifră de afaceri cumu­lată de 52 de milioane de lei (circa 10,5 mil. euro) în 2023, în creştere cu aproximativ 35% faţă de anul precedent.

„Având valori de viaţă comune, asocierea noastră a venit natural, din dorinţa de a avea o voce comună şi mai puternică, pentru de a pro­mova categoria produselor alter­native (şi sutenabile) şi de a atrage alături de noi oameni care vor să fie parte a soluţiei, nu a problemei“, a declarat Andrei Roşu, preşedinte al OP PAV şi fondator al brandului Filgud, companie care produce alternative ale lactatelor şi brân­zeturilor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO