Operaţiunile locale ale grupului francez Carrefour sunt evaluate împreună pentru prima dată în anuarul Cele mai valoroase 100 de companii din România, anterior fiind analizată doar situaţia Carrefour România, compania care operează hipermarketurile, magazinul online şi cea care încasează taxele de franciză. De această dată, în analiză, pe lângă Carrefour România au fost incluse şi Artima - pe care sunt operate o parte din supermarketurile Market - şi Columbus Operaţional - compania ce încă administrează magazinele preluate de la reţeaua Billa.
Astfel, valoarea grupului Carrefour România sare de 1,5 miliarde de euro.
Carrefour acoperă mai multe segmente de piaţă cu cele circa 360 de magazine offline pe care le are în România, e vorba de hipermarketuri (sub brandul Carrefour), supermarketuri (Market), unităţi de proximitate modernă (Express) sau un mix de discount şi cash&carry (Supeco). Totodată, grupul a fost unul dintre primii retaileri mari care a pariat pe online şi livrări în România, chiar şi într-o perioadă în care acest segment mergea greu şi avea vânzări mici. Astfel, compania are un magazin online propriu şi controlează şi platforma de livrări Bringo. Magazinele Supeco şi platforma Bringo sunt administrate de două firme separate care nu au fost incluse în această evaluare. Ele sunt şi mult mai mici decât celelalte în termeni de vânzări. Însă, ritmul de creştere e accelerat, la platforma de livrări apropiindu-se de 600% în 2020 versus anul anterior.