Companii

Tarom revine cu campanii promoţionale pentru creşterea traficului

Tarom revine cu campanii promoţionale pentru creşterea traficului

Autor: Mirabela Tiron

02.11.2011, 00:00 855

Compania aeriană de stat Tarom, cu afaceri de 306 milioane de euro şi pierderi de 78,9 milioane de euro anul trecut, a revenit cu campanii promoţionale prin care încearcă să crească gradul de ocupare pe anumite rute prin bilete cu preţ redus. Tarom a scos la vânzare în luna noiembrie 20.000 de bilete de avion spre destinaţii din Germania la preţul de doar 119 euro pentru o călătorie dus-întors anul viitor.

Promoţia este valabilă pentru călătoriile dus-întors începând cu 15 ianuarie până pe data de 31 octombrie anul viitor pentru zborurile cu plecare din Bucureşti spre München şi Frankfurt, din Sibiu către Munchen şi din Cluj către Frankfurt. Preţul unei călătorii dus-întors pe ruta Bucureşti -München este de 157 de euro în perioada 10-12 ianuarie (date neincluse în promoţie), potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei.

Pe de altă parte, preţul unei călătorii dus-întors pe Bucureşti -Frankfurt în perioada mai sus menţionată ajunge chiar şi la 427 de euro. Încă din 2009, Tarom a introdus biletele la preţuri promoţionale, când o călătorie pe orice destinaţie externă era vândută cu doar 50 de euro (fără taxe incluse). Deşi a reuşit să atragă mai mulţi pasageri, 2,1 milioane de persoane anul trecut, compania şi-a majorat pierderile de la 55 mil. euro în 2009 la 78 mil. euro anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO