„Am îmbunătăţit procesele interne şi organizarea în toate departamentele şi categoriile (de produse - n.red.)(...). În acelaşi timp, Domo a continuat procesul de modernizare şi optimizare a reţelei de magazine, început de anul trecut“, spune Kim Koellner, executivul de origine sud-coreeană adus la finalul anului trecut la conducerea retailerului electro-IT cu o reţea de aproape 100 de magazine. Şeful Domo este de părere că rezultatele din prima parte a anului creează premisele pentru o creştere continuă şi în semestrul doi. În prima parte a anului tabletele, televizoarele şi smartphonurile au fost „vedete“ în vânzări.
Rezultatele anunţate până acum de cei mai mari retaileri de electronice şi electrocasnice arată că piaţa s-ar putea apropia pentru prima dată în ultimii şase ani de 2 mld. euro, după creşteri de circa 20% ce amintesc de anii de boom.
Domo a terminat anul 2013 cu afaceri de 584 de milioane de lei (132 de milioane de euro), în creştere cu circa 6% faţă de anul anterior. Pentru 2014 compania şi-a bugetat o cifră de afaceri de 787,5 milioane de lei, cu aproape 35% peste nivelul de anul trecut, potrivit informaţiilor comunicate anterior de Domo.