Companii

Surdu face salon auto la Prisma

31.10.2003, 00:00 32

Dupa ce a gazduit pe rand magazine, supermarketuri, precum Gima, dar si diverse saloane si expozitii, complexul comercial Prisma se va transforma intr-un salon auto permanent.
"Investitia se afla in desfasurare si va ajunge la 1,5 milioane dolari, atunci cand salonul auto va fi deschis peste doua luni", a declarat Victor Surdu, omul de afaceri care va dezvolta acest salon. Potrivit lui Surdu, salonul va cuprinde atat masini noi - din marcile pe care omul de afaceri le reprezinta in Romania a€“ Lada Niva si Gazelle, dar si automobile second hand.
"Va exista si un show-room cu o suprafata de 2.000 de metri patrati si un service cu statie ITP (inspectie tehnica periodica) care va ocupa intre 2.000 si 3.000 de metri patrati", a mai spus Surdu.
Inainte de deschiderea Salonului Auto va fi deschis un salon al vinurilor, care, potrivit lui Surdu, va cuprinde spatii pentru expunere, degustare si vanzare.
Complexul comercial Prismatown este compus din Prisma 1, construit in anul 1995 si care are o suprafata de 10.000 de metri patrati si Prisma 2, care a fost construit in anul 1999 si care are o suprafata totala de 11.000 de metri patrati.
La deschiderea sa Prisma a fost unul dintre principalele centre de atractie pentru cumparatori, dar pe masura ce au aparut magazinele cash & carry Metro si Selgros, dar si alte complexuri comerciale in interiorul orasului si-a pierdut din atractivitate, mai ales din cauza distantei mari fata de centrul orasului (20 de kilometri). Chiar daca in anul 2001 a fost deschis un pasaj subteran de doua milioane de dolari, prin care se facilita accesul dinspre drumul national 1 spre Prisma 1 si Prisma 2, complexul comercial nu a reusit sa atraga cei 6 milioane de vizitatori pe care-i astepta initial.
ionut.bonoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO