Demararea de noi proiecte de infrastructură va susţine în continuare cererea de camioane de construcţii, în timp ce exporturile vor menţine cererea de camioane de transport internaţional.
„În 2023 implementarea PNRR va declanşa investiţii noi şi volumul mare al acestora reprezintă un driver pentru camioane. Volumele pentru camioane destinate transportului internaţional vor rămâne constante în piaţă şi va creşte cererea pentru cele de construcţii în 2023. 2023 va fi un nou an de creştere economică“, a explicat Stefano Albarosa, CEO, Cefin Trucks, importatorul camioanelor Ford Trucks pe piaţa locală.
Ford Trucks este parte a Ford Otosan, compania care deţine şi uzina de la Craiova, pe care a preluat-o oficial în luna iulie a acestui an.
În cazul Ford Trucks, din vânzări 40% reprezintă cele pentru contrucţii, 30% cele specializate şi 30% cele pentru transport internaţional. Nu eram competitivi înainte pentru că nu era dezvoltată reţeaua în Vest, însă acum este şi mizăm pe creştere.