Companii

Startup-ul Lensa.ro, lansat cu 500 dolari în urmă cu trei ani, a ajuns la afaceri de peste un milion de euro

Startup-ul Lensa.ro, lansat cu 500 dolari în urmă cu...

Autor: Roxana Rosu

16.11.2017, 13:55 1843

Lensa.ro, start-up românesc specializat în lentile de contact, ochelari de soare şi ochelari de vedere, demarat în 2013 cu 500 euro, a depăşit pragul de un milion de euro cifră de afaceri în 2017.

„Am început afacerea Lensa.ro în 2013, cu 500 de euro, într-un apartament. Am beneficiat din plin de expansiunea e-commerce-ului din România, iar eforturile noastre din ultimii ani ne-au adus deja, în 2017, la afaceri anuale de peste un milion de euro”, a declarat Daniel Crăciun, fondator Lensa.ro.

Firma a ales la început o nişă neexploatată, respectiv lentile de contact colorate, diferenţiindĂse de alte magazine online de profil, iar apoi a început comercializarea de ochelari de soare şi de rame de ochelari de la toate mărcile consacrate. Lensa.ro a devenit primul site din Romania autorizat de producător pentru comercializarea de ochelari de soare Ray-Ban originali.

„Anul trecut am investit pentru a creşte eficienţa magazinului online şi pentru a asigura stocurile necesare procesării a câteva mii de comenzi pe lună, iar anul acesta am deschis un cabinet de optică cu aparatură modernă pentru consultaţii şi pentru montarea lentilelor pe loc astfel încat oamenii să evite aşteptarea a 2-3 zile până când li se montează lentilele în ramele alese. Lucrăm cu lentile Hoya, lentile Essilor sau Zeiss, dar şi cu lentile de buget”, a declarat Florin Niţă, co-proprietar al Lensa.ro şi Business Planning Manager al companiei.

Daniel Crăciun (27 ani), fondatorul şi co-proprietarul companiei este pasionat de IT şi a fost atras de mediul antreprenorial toată viaţa. „Am început să fac site-uri la 17 ani şi am avut chiar şi un lanţ de covrigării. Au fost multe încercări de-a lungul timpului, dar cei care mă cunosc ştiu că nu mă dau bătut uşor”, povesteşte el.

Partenerul lui de afaceri, Florin Niţă (39 ani), co-proprietar şi Business Planing Manager al Lensa.ro, a făcut trecerea la antreprenoriat din poziţia de director de marketing la Honda România. „Am lucrat în corporaţii cam toată viaţa. De când mă ştiu mi-am dorit să dezvolt o afacere, iar cu Lensa.ro mi-am găsit libertatea pe care mi-o doream. România este ţara din UE cu cea mai mare rată de creştere a comerţului online şi vom continua să ne dezvoltăm în continuare în ţară, dar luăm în calcul să ne extindem şi în afara României în 2018”, explică Florin Niţă.

 În 2017 Lensa.ro a înregistrat peste 60.000 comenzi şi a trecut de pragul de un milion de euro cifră de afaceri, depăşind astfel previziunea de 900.000 euro pentru acest an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO