Companii

Sphera Franchise Group: Contextul socio-economic e mai puţin impredictibil, aşa că ne putem concentra atenţia pe businessul de zi cu zi, nu pe găsirea de soluţii de urgenţă ca în ultimii ani

La finalul anului trecut, Sphera Franchise Group avea circa 175 de restaurante sub toate brandurile şi pe toate pieţele, cu şapte mai multe decât în 2021. Cele mai multe unităţi sunt KFC.

La finalul anului trecut, Sphera Franchise Group avea circa 175 de restaurante sub toate brandurile şi pe toate pieţele, cu şapte mai multe decât în 2021. Cele mai multe unităţi sunt KFC.

Autor: Cristina Roşca

20.07.2023, 08:30 236

Sphera Franchise Group este compania care operează lanţurile de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, dar are operaţiuni KFC şi în Italia şi Republica Moldova.

Inflaţia, care rămâne la peste 10% chiar şi după primele şase luni din an, penuria de forţă de muncă şi incertitudinea generată încă, într-o anumită măsură, de războiul de la graniţă sunt principalele provocări pe care reprezentanţii grupului de restaurante Sphera Franchise Group le identifică în economia românească în 2023. Totuşi, ei spun că deşi continuă să existe aceste probleme mai vechi, care nu au fost rezolvate, contextul socio-economic este mai puţin impredictibil şi astfel executivii îşi pot concentra atenţia pe businessul de zi cu zi şi nu pe găsirea de soluţii de urgenţă cum a fost cazul ultimilor ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO