Companii

Sfrija vrea 10 mil. euro pentru o firmă desprinsă din Vel Pitar

Liviu Sfrija: Vom dezvolta branduri şi le vom distribui în piaţă, producţia urmând a fi realizată de alte companii. Foto Victor Ciupuliga

Liviu Sfrija: Vom dezvolta branduri şi le vom distribui în piaţă, producţia urmând a fi realizată de alte companii. Foto Victor Ciupuliga

Autor: Cristina Roşca

26.04.2013, 00:07 2356

Liviu Sfrija (52 de ani), executivul care a condus timp de şase ani opera­ţiunile locale ale Henkel, şi-a bugetat afaceri de 10 mil. euro pentru Terra Bisco, o companie de distribuţie de alimente desprinsă din cadrul Vel Pitar în urmă cu o lună.

„Preşedintele CA al Vel Pitar - Geor­ge Frâncu - şi reprezentantul ac­ţio­narului NCH - Siminel Andrei - au decis separarea liniilor de business din cadrul grupului în pâine şi produse long life (cu viaţă mai lungă de 60 de zile - n.red.)“, spune Sfrija care se ocupă astfel de dulciurile, snacks-urile şi pastele produse de Vel Pitar.

Pentru moment noua entitate are în portofoliu doar brandurile Vel Pitar, însă pe viitor vrea să încheie parteneriate cu alţi producători cu care să lucreze în sistem de marcă privată. „Nu ne vom limita la brandurile Vel Pitar. Vom în­cheia parteneriate cu producă­tori de alimente urmând ca aceştia să producă pentru noi, în sistem de marcă privată. Noi practic vom dezvolta branduri şi le vom distribui în piaţă, producţia urmând a fi realizată de alte companii.“

Terra Bisco este deţinută de acţionarii Vel Pitar (fondul de investiţii NCH) şi de Liviu Sfrija cu o partici­pa­ţie minoritară. Vel Pitar este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de panificaţie, compania disputându-şi supremaţia cu Boromir.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO