Companii

Se conturează un nou jucător de top în moda românească: Polonezii de la LPP, prezenţi local cu cinci branduri, merg spre afaceri de 100 de milioane de euro în 2019

♦ Grupul polonez LPP, prezent în moda românească cu toate cele cinci branduri pe care le deţine, respectiv Reserved, Mohito, Cropp, House şi Sinsay, şi-a majorat vânzările locale în perioada ianuarie-septembrie 2019 cu aproape 50% comparativ cu primele nouă luni de anul trecut

♦ Astfel, grupul menţine ritmul de anul trecut când cifra de afaceri a crescut cu 47% faţă de 2017.

În primele nouă luni din an, grupul polonez LPP a obţinut afaceri de peste 280 de milioane de lei (60 mil. euro), în creştere cu aproape 50% faţă de aceeaşi perioadă din 2018. Aceasta a fost una dintre cele mai mari creş­teri din grup prin comparaţie piaţa-mamă care a postat un plus de 2,9%, iar întreg businessul a avansat cu 12,6%. Ţinând cont că trimestrul patru este de departe cel mai bun pentru retail, indiferent de tipul său, businessul companiei în România ar putea să se apropie de 100 mil. euro, astfel ca polonezii să ajungă în liga mare a modei româneşti, arată estimările ZF.

„În perioada analizată, cele mai mari creşteri like for like (fără să se ţină cont de expansiune - n.red.), de peste 10%, au fost înregistrate în pieţele din Ucraina, Rusia, România şi Marea Britanie“, se arată în raportul companiei. Avansul în primele nouă luni din 2019 însă a fost susţinut pe de-o parte de expansiune, iar pe de alta de creşterea vânzărilor unităţilor deja existente.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.