Companii

Saint-Gobain Glass: 80.000 de români vor alege anul acesta ferestrele cu sticlă multifuncţională

Autor: Andreea Mioara Neferu

26.09.2011, 14:16 624

80.000 de proprietari din cei peste 500.000 care îşi vor înlocui ferestrele anul acesta vor alege ferestre termoizolante cu sticlă multifuncţională, potrivit statisticilor realizate de producătorul de sticlă Saint-Gobain Glass, subsidiara grupului francez Saint-Gobain.



Comparativ cu anul 2010, numărul acestora va fi cu 50% mai mare. "Anul acesta vedem o creştere semnificativă a numărului de proprietari care au optat pentru fetrestre termoizolante cu sticlă multifuncţională. Clienţii sunt din ce în ce mai receptivi la ideea că sticla de la ferestre le poate păstra o temperatură constantă în apartamente, indiferent de anotimp, prin reţinerea căldurii din interior pe timp de iarnă şi respingerea radiaţiilor solare în timpul verii", a declarat Cosmin Popescu, marketing manager în cadrul Saint-Gobain Glass.


Pentru următorii 3-4 ani, compania estimează că ritmul anual de creştere al numărului celor care optează pentru ferestre cu sticlă multifuncţională va fi de 30%. "În 2015 vom atinge un raport de 1 din 2 cumpărători de ferestre din România, similar cu cel din ţările Europei de Vest", a declarat Popescu.

Compania Saint-Gobain Glass România, care controlează activităţile grupului în industria sticlei la nivel regional, a consemnat anul trecut afaceri de circa 65 de milioane de euro, în creştere cu 29% faţă de anul anterior, pe fondul creşterii exporturilor. Pentru 2011, compania şi-a bugetat un avans de încă 10% al businessului, bazat în principal pe creşterea vânzărilor de sticle cu proprietăţi speciale şi valoare adăugată mare.
Îndeplinirea obiectivului ar duce afacerile companiei la aproape 72 mil. euro, nivel similar cu cel consemnat în 2008, considerat cel mai bun an al pieţei imobiliare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO