Companii

România a fost în 2022 „vaca de muls“ a Lidl, după ce a contribuit cu 13% la profitul grupului, deşi ca vânzări, cota pieţei locale e de doar 3,2%

România a fost în 2022 „vaca de muls“ a Lidl, după...

Autor: Cristina Roşca

11.10.2023, 00:07 10537

Lidl, liderul comerţului local după cifra de afaceri, a raportat pe firma Lidl Discount România, cea pe care e operată reţeaua de magazine, un profit net de circa 214 mil. euro anul trecut, la o cifră de afaceri de 3,7 mld. euro La nivel de grup, discounterul german, controlat de grupul Schwarz, a raportat vânzări de 114,8 mld. euro şi un profit net de 1,6 mld. euro.

Consumatorii din România au plătit şi au contribuit anul trecut cu 214 mil. euro la profitul întregului grup german Lidl. Deşi are prezenţă în câteva zeci de ţări din lume, doar piaţa locală singură a ţinut în spate mai bine de 13% din profitul net al gigantului cu profil de discount, arată calculele ZF pe baza datelor publice şi a celor publicate de principalul ziar de business din Germania, Lebensmittel Zeitung.

La nivel mondial, discounterul german, controlat de grupul Schwarz, a raportat vânzări de 114,8 mld. euro şi un profit net de 1,6 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO