Companii

Reţeaua de magazine Brico Dépôt vrea să digitalizeze procesele de muncă din România printr-un proiect cofinanţat din fonduri europene. Investiţia depăşeşte 1,6 mil. lei

Reţeaua de magazine Brico Dépôt vrea să digitalizeze...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

15.09.2021, 18:30 298

♦ Proiectul a început pe 15 iulie 2021 şi este în desfăşurare până pe 14 ianuarie 2023 l Vor fi organizate şase programe de formare profesională continuă, destinate unui număr minim de 325 angajaţi ai companiei.

Bricostore România, compania prin care grupul britanic Kingfisher operează cele 35 de magazine de bricolaj Brico Dépôt de pe plan local, va implementa până în ianuarie 2023 un proiect cofinanţat din fonduri europene, prin care va desfăşura pro­grame de formare profesională în rândul angajaţilor săi. Investiţia depăşeşte 1,6 mi­l. euro şi vizează îmbunătăţirea compe­ten­ţelor digitale în rândul angajaţilor din magazinele lor de pe plan local. Jumătate din sumă reprezintă finanţarea nerambursabilă.

„Ultimii ani ne-au arătat o tendinţă clară către digitalizare în toate sectoarele economiei, care s-a accentuat începând de anul trecut. În acest context, competenţele digitale reprezintă un punct forte şi devin cerinţă obligatorie în anunţurile de angajare“, a spus Adela Smeu, CEO al Brico Dépôt România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO