Companii

Retailerul de modă C&A a ajuns la 50 de magazine în România, cu circa zece mai multe decât la începutul pandemiei. Retailerul, activ pe segmentul preţurilor mici, are magazine pe suprafaţă mare, de până la câteva mii de metri pătraţi

C&A a intrat pe piaţa din România în 2009, primul an de criză financiară, şi s-a extins iniţial doar în marile oraşe ale ţării cu magazine generoase, de la 1.500 la 3.000 mp.

C&A a intrat pe piaţa din România în 2009, primul an de criză financiară, şi s-a extins iniţial doar în marile oraşe ale ţării cu magazine generoase, de la 1.500 la 3.000 mp.

Autor: Cristina Roşca

02.05.2023, 16:15 151

Retailerul de modă C&A a ajuns la 50 de magazine offline în România, cu cinci mai multe decât acum doi ani şi cu zece mai multe decât la începutul pandemiei, în 2020. Evoluţia ţine cont atât de deschiderile care au avut loc în aceşti ani, cât şi de închiderile operate, precum cele din perioada pandemiei.

Compania, activă pe segmentul preţurilor mici, a acoperit în special oraşele mari şi medii ale ţării, în frunte cu Bucureştiul, unde grupul are o cincime din totalul unităţilor locale, conform site-ului propriu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO