Companii

Retailerul electro-IT Flanco a înregistrat vânzări de 1,08 miliarde lei în 2020, în scădere cu 10,8%, în timp ce profitul s-a redus cu 44%, până la 22,3 milioane lei

Retailerul electro-IT Flanco a înregistrat vânzări de...

Autor: Roxana Rosu

22.03.2021, 12:36 177

Retailerul electro-IT Flanco a înregistrat vânzări de 1,08 miliarde lei în 2020, în scădere cu 10,8%, pe fondul închiderii în perioada de lockdown a peste 70 de magazine, dar compania s-a menţinut pe profit, chiar dacă acesta a scăzut cu 44%, până la 22,3 milioane lei.

2020 a fost anul impredictibilităţii, al digitalizării accelerate şi al nevoii de a te adapta din mers”, declară Dragoş Sîrbu, CEO Flanco. „Aveam experienţa situaţiilor similare din deceniile trecute, aşa încât am putut să păstrăm sănătatea financiară a firmei şi să regăsim rapid drumul către clienţii noştri.”

În perioada de restricţii de circulaţie, compania a resimţit o scădere bruscă a traficului şi a volumului de vânzări în reţeaua de magazine, dar tot aceasta a fost perioada în care a conturat o nouă strategie şi a redesenat planul de investiţii, redirecţionând mare parte din bugete către serviciile logistice şi financiare şi către măsurile de siguranţă şi protecţie impuse de pandemie.

”După şocul închiderii temporare a 70 de magazine, am accelerat investiţiile care ne aduceau pe noi mai aproape de clienţii noştri, în condiţiile în care ei nu mai erau în măsură să vină către noi. Asta a însemnat lansarea unui set complex de servicii logistice, care să ofere clienţilor cât mai multe opţiuni de a primi produsele noastre în siguranţă şi lansarea de noi servicii financiare care să le dea acces la produsele pe care şi le doreau.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO