Companii
Retailerul de modă Takko: Se dezvoltă proiecte de retail în oraşele de 25.000 de locuitori, deci posibilităţi de dezvoltare există
Takko a intrat pe piaţa locală acum un deceniu şi a ajuns la circa 65 de magazine deschise în oraşele din România.
Compania are o istorie de circa trei decenii în Germania, piaţa-mamă, şi se adresează clienţilor cu venituri mici şi medii.
Retailerul de modă german Takko, prezent în România de circa un deceniu, a ajuns la o reţea de 65 de magazine.
De la începutul anului a fost deschis deja un magazin la Oradea şi, în plus, compania planifică alte trei inaugurări în 2017 la Târgovişte, Bistriţa şi Râmnicu Vâlcea. „Pentru anul 2018 sunt planificate alte deschideri de magazine suplimentare“, spun oficialii firmei Takko fără a înainta cifre.
Compania are o istorie de circa trei decenii în Germania, piaţa-mamă, şi se adresează clienţilor cu venituri mici şi medii. Takko a fost de altfel unul dintre primii discounteri de modă care au pătruns pe piaţă. După el au venit însă şi alţii, precum Pepco (Polonia) sau C&A (Olanda). Acest segment de piaţă a prins tot mai mult în România deoarece deşi sunt pasionaţi de modă românii sunt foarte atenţi şi la preţ.
„Una dintre cele mai importante noutăţi este restabilirea poziţiei noastre pe piaţă. Ne definim din nou ca discounter, sau mai bine zis smart discounter. Cererea de produse din segmentul de preţuri mari scade în continuare. Trendul pieţei duce la o cerere din ce în ce mai mare de modă la preţuri avantajoase. Ne aşteptăm în continuare să câştigăm cât mai multă cote de piaţă precum şi capital de imagine“, spun oficialii companiei.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Schimbare de macaz în retail: Marile hipermarketuri lansează pe bandă branduri de discount, cu produse ieftine şi reduceri masive
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
Banii care nu vin niciodată: Cum au ajuns 2.500 de firme non-IT să aştepte cei 350 mil. euro din PNRR pentru modernizare de peste un an. „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
ZF Investiţi în România! Start-Up Nation devine un program social în 2024 şi se adresează mai mult categoriilor defavorizate. Ana Morun, Inspire Fonduri: Să nu începeţi să daţi bani consultanţilor drept avans
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Business sportiv. Undă verde pentru arena de 165 milioane de euro de la Timişoara: guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici ai noulului stadion