Companii

Retailerul de modă Peek & Cloppenburg: Dacă se va dezvolta shoppingul stradal în România, prin locuri de parcare şi străzi pietonale, ne vom orienta şi noi spre asta

Retailerul de modă Peek & Cloppenburg: Dacă se va...
Foto: Profimedia

Autor: Cristina Roşca

06.09.2023, 00:07 18386

Retailerul de modă Peek & Cloppenburg, care deţine toate magazinele din România în centre comerciale, spune că ia în calcul extinderea şi în spaţiile stradale, dacă vor fi create condiţiile necesare. Momentan, o explicaţie a actualei strategii constă în faptul că nu există nicio arteră consacrată de shopping, nici în Bucureşti, nici în alte oraşe ale ţării, aşa cum se întâmplă în alte pieţe.

„Noi avem istorie în comerţul stradal, dar piaţa din România s-a concentrat în malluri şi atunci am urmat şi noi acest curs. Dacă pe viitor vor exista proiecte de dezvoltare în shopping stradal care să asigure şi infrastructura necesară, şi aici ne referim la locuri de parcare şi străzi pietonale, cu siguranţă că atenţia noastră se va îndrepta şi spre acest gen de magazine“, spune Alina Şerban, regional sales manager la Peek & Cloppenburg.

Retailerul german de modă a ajuns la opt unităţi sub acest brand, patru în Bucureşti „Băneasa Shopping City, Promenada Mall, Mega Mall şi AFI Cotroceni - două în Timişoara şi câte unul în Constanţa şi Cluj-Napoca, potrivit site-ului propriu. Acestora li se adaugă un magazin ANSON’S, brandul fiind adus pe piaţă în 2021.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO