Retail&Agrobusiness

ZF eCommerce Summit 2023. Stejara Pircan, eMAG: Trebuie să continuăm investiţiile în tehnologie pentru a putea susţine creşterea numărului de oferte. Venim după o investiţie de circa 3 mil. euro în tehnologie finalizată acum, în luna martie

ZF eCommerce Summit 2023. Stejara Pircan, eMAG: Trebuie...

Autor: Ramona Cornea

28.03.2023, 13:49 13
Zona de marketplace este una strategică pentru eMAG, astfel că organizaţia trebuie să continue investiţiile în tehnologie pentru a putea susţine creşterea numărului de oferte de acolo, spune Stejara Pircan, Senior VP în cadrul eMAG. Compania vine după o investiţie de circa 3 mil. euro în tehnologie finalizată în luna martie. 
 
„Avem foarte multă treabă anul acesta, zona de marketplace este una strategică pentru noi. Trebuie să continuăm investiţiile în tehnologie pentru a putea susţine creşterea numărului de oferte, toate dezvoltările în front-end pentru client, toate serviciile. Pentru zona de antreprenoriat, deci pentru vânzători, cele mai mari proiecte sunt cel de cross-border, de a duce toţi vânzătorii din România în Bulgaria şi Ungaria, precum şi zona de fulfillment. Venim după investiţie de circa 3 mil. euro în tehnologie finalizată acum, în luna martie, prin care putem să oferim produse complet integrate pentru produsele vânzătorilor care sunt în depozitele noastre. Acesta este doar începutul. Nu, în ultimul rând, avem zona de eMag Ads pentru care avem multe lucruri planificate. Pe unele dintre ele am vrea să le lansăm  până la venirea toamnei, adică iunie – iulie. În plus, vor fi imbunătăţiri permanente în ceea ce înseamnă user experience, adică ceea ce înseamnă partea de cât de uşor este să intri în toate modulele din portalul marketplace şi în aplicaţie şi să procesezi businessul”, a spus Stejara Pircan în cadrul evenimentului ZF eCommerce Summit 2023. 
 
Ce a mai declarat Stejara Pircan în cadrul evenimentului: 
 
• Există un foarte mare potenţial de dezvoltare în România. Sunt multe produse care nu există pe piaţa din România şi pe care consumatorii le comandă de pe alte site-uri, ceea ce înseamnă o invitaţie la dezvoltarea businessului, pentru a lista aceste produse în România. Dezvoltarea gamei de produse este una dintre direcţiile clare de creştere pentru perioada următoare pentru partenerii noştri din marketplace. 
 
• În zona de clienţi noi avem în continuare foarte multe cereri în fiecare lună. Sunt deja peste 40.000 de vânzători activi în platformele noastre. Observăm că ei vin în platformă, îşi doresc să-şi activeze produsele şi să înceapă să vândă foarte repede, însă au nevoie şi de sprijin la început. Interes există în toate categoriile. Electro – IT-ul este foarte dezvoltat, în zona de home & deco există foarte mulţi antreprenori locali care vin cu produse extrem de customizate. 
 
• Avem deja în Ungaria peste 3.000 de antreprenori români care au listat acolo game de produse şi care vând lună de lună, vorbim despre peste 10% - 15% venituri în plus faţă de ceea ce făceau în România. Din acelaşi stoc, din aceleaşi investiţii în marfă reuşeşti să te adresezi pe două pieţe – Ungaria şi Bulgaria. 
 
• Avem şi vânzători care lucrează în paralel şi pe alte marketplace-uri, unele mai avansate decât noi, altele poate nu. Ei îşi doresc să dezvoltăm instrumente noi. 
 
• În ultimele luni observăm o creştere a numărului de cereri pentru înregistrarea în platforma eMag România, vorbesc despre vânzători locali, antreprenori români. Au început să vină şi vânzători internaţionali, unul dintre motive ar putea fi acela al consumului, nu doar în România sunt probleme în ceea ce priveşte consumul, ci şi în alte ţări şi astfel încearcă cu toţii să găsească noi oportunităţi de creştere. 
 
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO