Retail&Agrobusiness

ZF Agropower. Cristina Enea şi Ionuţ Florea au pus bazele Fresh Factory, o fabrică pe roţi de sucuri naturale, în urmă cu patru ani, în Braşov

ZF Agropower. Cristina Enea şi Ionuţ Florea au pus...

Autor: Florentina Niţu

02.01.2024, 10:59 678

„Ne-am dorit să fim mici artizani de sucuri faine de la poalele Tâmplei. Avem capacitatea de a produce 300 de litri de suc pe ora şi într-o zi normală ajungem la 2.000 de litri.”

Cristina Enea şi Ionuţ Florea au fondat Fresh Factory acum patru ani, „o fabrică pe roţi de sucuri naturale din fructe şi legume, pasteurizate cu voie bună din Ardeal”. Visul lor a fost să fie „mici artizani de sucuri faine de la poalele Tâmplei”, iar acum au o capacitate de producţie de 300 de litri de suc natural într-o oră, ajungând până la 2.000 într-o zi.

„Totul a început de la un vis. Când mergeam la ţară la bunici, ei voiau să ne servească cu ceva şi mergeau repede la magazinul de acolo să cumpere un suc. Le-am zis că dacă au livezi pot face ei suc şi au spus că e prea departe să meargă 70 km să proceseze merele, iar astfel noi ne-am gândit la o soluţie. Avem o remorcă mobilă, care se poate deplasa în zonele rurale unde nu este posibil ca materia primă să ajungă la o fabrică. Astfel, ne ducem la producători şi le facem sucul pe loc”, a povestit Cristina Enea, fondatoarea Home Fruct, companie care deţine brandul Fresh Factory.

Fresh Factory face suc de mere obţinut din livezile bio de lângă Braşov, din zona Şinca Veche, pe care îl comercializează tot în judeţul respectiv, fizic, dar îl trimite şi prin ţară, pe baza comenzilor online. „Avem capacitatea de a produce 300 de litri de suc pe ora şi într-o zi normală ajungem la 2.000 de litri de suc.”

Compania are o gamă diversificată de sucuri, de la suc de mere, suc de mere cu lămâie, suc de sfeclă cu ghimbir, suc de morcovi, sau nectar ecologic de caise. „Toamna aceasta, pentru că am fost presaţi de timp, am făcut mai mult prestări de servicii în zona Vidra, unde fermierii aveau 20 sau 30 de saci, iar noi le făceam suc pe loc pentru consumul propriu.”

Un nou produs pe care l-au creat toamna aceasta pentru vânzări sub brandul propriu este „sucul senzaţie”, o combinaţie de suc de mere, cu morcovi, sfeclă, ghimbir şi lămâie. „Dacă ar fi să spun ce ne-ar diferenţia de marile firme producătoare de suc este faptul că al nostru este natural, adică nu conţine nici apă, nici conservanţi.”

Expl. foto: „Pentru noi, plăcerea de a fi mic antreprenor o reprezintă dragostea faţă de clienţi şi dorinţa de a le oferi un produs cât mai sănătos, natural, curat şi versatilitate.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO