Retail&Agrobusiness

Zentiva pune pe piaţă 5 suplimente alimentare sub brandul Aslavital

Producătorul de medicamente Zentiva Bucureşti a pus pe piaţă cinci suplimente alimentare sub brandul Aslavital, care include produse pentru stres, imunitate, energie, somn şi frumuseţe. Aceste categorii reprezintă 20% din piaţa de suplimente alimentare, potrivit datelor Zentiva, ceea ce înseamnă 183 mil. euro în vânzări totale la nivelul întregii pieţe în ultimul an, din calculele ZF.

„Brandul a fost lansat de profesorul Ana Aslan. Noi împărţim brandul cu cei de la Farmec, atat pe Aslavital, cât şi pe Gerovital.“ 

„Ei au brandul pe produse cosmetice, în timp ce Zentiva are brandurile Gerovital şi Aslavital pe medicamente şi suplimente alimentare. Pentru că avem medicamente sub numele Gerovital, am lansat gama de suplimente alimentare sub numele de Aslavital. Ne-am gandit la un produs pentru susţinerea imunităţii, dar am căutat formule unice, dozele să poată acoperi o tabletă pe zi”, a spus Simona Cocoş, directorul general al Zentiva Bucureşti.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.