Retail&Agrobusiness

Start-up-ul easySales integrează accesul la platforma Vivre pentru comercianţi şi mizează pe atragerea a peste 100 de retaileri în platformă până la finalul anului

Vivre Marketplace operează în România, Bulgaria, Grecia, Croaţia, Slovacia, Slovenia, Cehia, Ungaria şi Polonia.

Start-up-ul local easySales, care a creat o platformă de automatizare şi centralizare a activităţilor de e-commerce, anunţă finalizarea procesului de integrare a accesului la retailerul online de mobilă şi decoraţiuni Vivre pentru comercianţii care vor să îşi diversifice distribuţia şi să aibă acces la nouă pieţe importante din regiune, potrivit unui comunicat transmis de companie.

„Am aplicat know-how-ul pe care deja l-am cultivat, prin integrarea anterioară a altor platforme majore de comerţ electronic”, spune Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Până la finalul anului, easySales ţinteşte 500.000 de oferte listate pe Vivre Marketplace şi 10.000 de comenzi lunare, precum şi atragerea a peste 100 de comercianţi pe platformă, în al doilea semestru din 2021.

„Suntem în plină expansiune şi, în 2021, ne propunem să consolidăm acest model de business în toate ţările în care existăm deja”, adaugă Andrei Stănescu, Chief Commercial Officer Vivre.

În prezent, Vivre Marketplace are 1.000 de comercianţi în platformă şi este disponibil în România, Bulgaria, Grecia, Croaţia, Slovacia, Slovenia, Cehia, Ungaria şi Polonia.

„În momentul de faţă, avem aproximativ 25.000 oferte deja conectate la platforma Vivre. Procesul de listare este mult mai eficient şi mai simplu prin easySales şi va contribui la ţinta Vivre pentru acest an de a extinde catalogul de produse, pe anumite categorii. Practic, easySales aduce o eficientizare cu până la 80% a activităţii de eCommerce, prin fluxurile de lucru sincronizate”, completează Ciprian Cazacu.

Vivre Marketplace include în prezent peste 500.000 de produse unice. În 2021, categoriile de produse ce vor fi dezvoltate cel mai mult sunt articolele DYI, jucăriile, zonele de hobby, art & craft, electronice şi IT.

Ca dezvoltările tehnice, Vivre va creşte, în continuare, componenta de augumented reality, dar şi serviciile pentru casă, precum cele de design interior.

easySales include deja, în portofoliu, platforme precum eMag, Cel, Elefant, Okazii, Dealwise şi TeamDeals. Până în 2022, compania vizează şi integrarea cu Amazon, Ebay şi Allegro.

Clienţii din portofoliu au listat un număr de peste 3,5 milioane produse pe diferite platforme marketplace, au generat 670.000 facturi şi 710.000 documente de livrare în mod automatizat şi au tradus 160.000 documentaţii de produse. Valoarea totală a comenzilor procesate prin easySales este de aproximativ 137 milioane euro.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.