Natalia Frol, directorul general al Berezka: Se pune mare accent pe produse specifice din Rusia, astfel că avem o varietate bogată de specialităţi din peşte, vodcă din Siberia sau bomboane de ciocolată din Moscova
Brandul de supermarketuri Berezka, care vinde exclusiv produse slave şi în special produse ruseşti, a ajuns la opt magazine în România după mai puţin de doi ani de la intrarea pe piaţă. Oficialii companiei spun însă că există potenţial pentru un total de 50 de astfel de magazine într-un orizont de timp de cinci ani. Anul trecut, în primul an complet de funcţionare, businessul a ajuns la 1 milion de euro cu patru magazine.
Primul magazin a fost deschis în România în decembrie 2014, în zona Ion Mihalache din Capitală. În apropiere se află însă Ambasada Rusiei la Bucureşti.
Astăzi în afară de magazinul din Mihalache, magazine Berezka mai sunt deschise şi în zona Unirii - Piaţa Sf. Vineri şi în zona Moşilor - intersecţia cu bdul. Dacia, dar şi în alte cartiere ale Capitalei. Toate magazinele lanţului sunt în Bucureşti.
„La începutul anului 2016 am deschis al cincilea magazin al reţelei, iar apoi am mai inaugurat alte trei, în zonele Pantelimon, Obor şi Hala Traian. Până la finalul anului avem în plan să deschidem încă două magazine, noi fiind deja în negocieri cu privire la noile spaţii. În acelaşi timp urmărim propuneri de deschidere de noi magazine în malluri“, a spus Natalia Frol, directorul general al Berezka România. Ea mai adaugă că dacă businessul merge în acelaşi ritm, reţeaua poate deschide şi şase unităţi în 2017 şi 2018, pentru ca apoi să accelereze la zece. „Preconizăm, că în următorii 5 ani piaţa ne va oferi oportunitatea de a ne extinde până la 50 de magazine în România, până la 40 în Bulgaria, şi, pe lângă aceasta, sunt planuri de extindere în ţările occidentale.“