Retail&Agrobusiness

Producătorul de cosmetice Farmec estimează o creştere de 50% a vânzărilor online. Alina Spânu, manager vânzări: Dezvoltarea omnichannel este tot mai importantă în strategia companiei

Producătorul de cosmetice Farmec estimează o creştere...

Autor: Cristina Bellu

26.09.2019, 11:37 205

Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca, cel mai mare jucător local de pe piaţa de 1 mld. euro a parfumurilor, produselor de îngrijire şi machiaj, a înregistrat în primele şase luni ale anului o creştere de peste 30% la vânzările pe platforma online comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018, şi estimează majorarea acestora cu 50% până la finalul anului.

“Farmec continuă, pe lângă extinderea reţelei magazinelor fizice, dezvoltarea platformei online prin identificarea şi aplicarea unor strategii care să corespundă aşteptărilor din piaţă. (...)Până la finalul anului, avem în plan introducerea unor noi modalităţi de livrare, care să ofere clienţilor soluţii eficiente şi mai rapide, având posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispoziţie de companiile de curierat partenere. Dezvoltarea omnichannel e din ce în ce mai importantă în strategia generală a companiei”, spune Alina Spânu, Manager Vânzări Online Farmec.

Potrivit datelor furnizate de companie, media lunară a numărului de clienţi care achiziţionează direct de pe platforma online trece de 8.000, iar până la finalul anului Farmec estimează că acest număr va creşte cu peste 20%, fiind înregistrată totodată şi o creştere de circa 7% a valorii medii a coşului de cumpărături, care în acest moment ajunge la 150 de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO