Retail&Agrobusiness

Producătorul apei Tuşnad: vânzările au crescut cu aproximativ 50% de la începutul lunii martie. Lucrăm 24 de ore din 24 în timpul săptămânii

Producătorul apei Tuşnad: vânzările au crescut cu...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.03.2020, 18:01 279

Apemin Tuşnad, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de apă de pe plan local, a înregistrat o creştere de 50% a vânzărilor de la începutul lunii martie faţă de perioada similară a anului trecut.

„În momentul de faţă putem onora toate comenzile intrate, astfel în cursul săptămânii se lucrează în schimburi, 24 de ore din 24, nefiind necesar să producem şi în weekend. În cazul în care volumul comenzilor va fi şi mai mare, vom produce şi în zilele de weekend la capacitate maximă”, spune Bustya Noémi, referent marketing în cadrul producătorului Apemin Tuşnad. Managerul explică faptul că mărirea capacităţii de producţie printr-o investiţie realizată anul trecut îi asigură companiei o siguranţă cu privire la producerea şi livrarea în termen scurt a unor cantităţi semnificative de apă minerală naturală carbogazoasă şi plată.

Compania a investit 4 milioane de euro într-o nouă linie de îmbuteliere a apelor minerale, linie care asigură o creştere de 40% a capacităţilor de producţie.

Bustya Noémi mai spune că pentru a proteja angajaţii împotriva răspândirii coronavirusului compania a implementat măsurile necesare recomandate de Ministerul Sănătăţii. 

„Printre cele mai importante măsuri luate în această perioada dorim să amintim:  limitarea accesului persoanelor străine în incinta Apemin Tuşnad, spălarea şi dezinfectarea mâinilor într-un container special amplasat la poartă înainte de intrarea în incinta societăţii, interzicerea părăsirii autovehiculelor de către şoferii de camioane, purtarea de măşti de către vizitatorii societăţii, organizarea unor sedinţe de instruire şi constientizare cu angajaţii”. 

Înfiinţată în 1999 prin divizarea societăţii Perla Harghitei, Apemin Tuşnad este una dintre cele mai mari companii din piaţa apelor minerale din România.

Pe lângă apa minerală naturală carbogazoasă Tuşnad, compania Apemin Tuşnad a lansat în iulie 2018 Artesia, apă minerală naturală plată. De asemenea, compania mai are în portofoliu şi Izvorul Ascuns - apă de masă carbogazoasă şi plată.

Producătorul controlat de Gyarfas Kurko a terminat anul 2019 cu o creştere de aproximativ 12% faţă de anul precedent, până la 64,3 mil. lei (peste 13 mil. euro), conform datelor furnizate de companie.

Pe piaţa de apă îmbuteliată, producătorul din localitatea Tuşnad Nou (judeţul Harghita) concurează cu jucători precum Romaqua Group (Borsec), AQUA Carpatica, Bucovina, Perla Harghitei, Apemin Zizin. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO