Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Pandemia a dus online-ul la o cotă de piaţă de 9% din vânzările de retail, în urcare de la 7% în 2019. Toată piaţa de retail din România este estimată de ZF la circa 40 mld. euro

Online-ul a ajuns în pandemie să contribuie cu 9% la totalul pieţei de retail din România, în urcare de la 7%. Totuşi, aceasta rămâne cea mai mică pondere din regiune, în Cehia ea fiind aproape dublă, iar în restul pieţelor sare de 10%, potrivit companiei de cercetare de piaţă Euromonitor. Contribuţia online-ului se referă la totalul pieţei de retail, deci şi la cumpărăturile de alimente, dar şi la cele de electrocasnice, cărţi, materiale de construcţii, modă sau cosmetice. Toată piaţa de retail din România este estimată de ZF la circa 40 mld. euro, ceea ce înseamnă că vânzările online au sărit de 3,5 mld. euro. Studiul Euromonitor Global Consumer Trends 2021 afară că pandemia de COVID-19 a avut un impact profund asupra comportamentului de consum, forţând businessurile să îşi reajusteze strategiile.

Înainte de pandemie în Europa de Est consumatorii mergeau des la magazin şi ieşeau des în restaurante. Lockdownul a schimbat lucrurile, astfel că vizitele la magazin s-au rărit, motiv pentru care online-ul a devenit un canal tot mai important de vânzare.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.