Retail&Agrobusiness

Oana Stan a ajuns cu brandul de cosmetice Techir la 200.000 euro în 2019 şi vrea să ducă produsele în aeroport

Oana Stan: În 2020 vrem să intrăm în magazine de suveniruri şi de meşteşuguri în Bucureşti, dar şi în aeroport pentru că se pliază cu viziunea mea pentru Techir de a deveni brand de ţară.

Oana Stan: În 2020 vrem să intrăm în magazine de suveniruri şi de meşteşuguri în Bucureşti, dar şi în aeroport pentru că se pliază cu viziunea mea pentru Techir de a deveni brand de ţară.

Autor: Georgiana Mihalache

04.03.2020, 18:26 271

♦ Românii sunt deschişi să cumpere produsele fabricate în România, dar şi pentru cele naturale trendul este în creştere

Brandul Techir, pus pe piaţă în urmă cu cinci ani de Oana Stan ca proiect de licenţă, a ajuns la 200.000 de euro în 2019, plus 55%, iar antreprenoarea îşi propune o creştere de 40% pentru anul acesta. Planurile pentru cosmeticele Techir urmăresc dezvoltarea portofoliului de clienţi şi de produse, dar şi intrarea în magazinele de suveniruri din aeroport, în urma cererii pe care antreprenoarea a văzut-o din partea turiştilor.

„Anul acesta vrem să intrăm în magazine de suveniruri şi de meşteşuguri în Bucureşti, dar şi în aeroport pentru că se pliază cu viziunea mea pentru Techir de a deveni brand de ţară. În sezonul estival aducem turişti la fabrică împreună cu o agenţie de turism, iar anul acesta vrem să implementăm un proiect pentru partea de suveniruri, să personalizăm săpu­nuri cu embleme din România, cum ar fi Castelul Peleş, să facem o gamă specială pentru turişti“, a spus Oana Stan. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO