Retail&Agrobusiness

O categorie care a ajuns la 16 milioane de euro. Primele cinci branduri de protecţie solară acoperă jumătate din piaţă

O categorie care a ajuns la 16 milioane de euro. Primele...

Autor: Georgiana Mihalache

24.07.2017, 00:05 324

„Românii caută soluţii eficiente, cu texturi lejere ce nu lasă urme, în ambalaje accesibile şi uşor de folosit, precum cele de tip spray.“ 

Vânzările produselor de protecţie solară vor depăşi 76 de milioane de lei (16 mil. euro) anul acesta, în creştere cu 9% faţă de anul anterior, iar jumătate din piaţă (57%) este dominată de primii cinci jucători, după cum reiese din datele Euromonitor. 

Produsele pentru adulţi sunt în continuare cele mai cumpărate, însă pe piaţă îşi face loc şi categoria adresată copiilor, care anul acesta va creşte peste media pieţei. Evoluţia acestei categorii vine în contextul în care părinţii caută produse premium, cu mai puţine chimicale, mai arată specialiştii Euromonitor. Cele mai importante criterii după care românii aleg un anumit produs sunt preţul şi brandul.

„Campaniile de conştientizare privind riscurile expunerii la soare fără a folosi produse de protectţie solară, dar şi accesibilitatea acestor produse, care se pot găsi în magazine, benzinării, dar şi din chioşcurile de la mare, au dus la creşterea vânzărilor pentru aceste produse”, potrivit analiştilor Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO