Retail&Agrobusiness

Numire strategică în Carrefour România: Narcis Horhoianu, director de Marketing, preia conducerea departamentului e-commerce. “Ne concentrăm pe inovaţie şi digitalizare şi continuăm să investim în zona de data”

Numire strategică în Carrefour România: Narcis...

Autor: Cristina Bellu

13.12.2023, 11:19 178

Narcis Horhoianu, director de Marketing, membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer Care, Research, PR şi Pricing, şi-a extins domeniul de activitate, preluând în toamna acestui an aria de e-commerce, anunţă compania.

Anterior, poziţia s-a aflat în subordinea Gabrielei Stănică, care îşi continuă evoluţia în echipa Carrefour România în calitate de director IT, Digital & Data Officer, urmând să preia un nou proiect, în curs de dezvoltare, spun oficialii Carrefour România.

„Vrem ca, prin intermediul tehnologiei digitale, românii să beneficieze de o experienţă mai simplă şi mai bogată în cadrul ecosistemului unic al Carrefour: preluare în magazin prin e-commerce sau livrare la domiciliu, atât prin platforma proprie, carrefour.ro, cât şi cu ajutorul partenerilor noştri strategici, Bringo şi Glovo. Ne vom concentra pe inovaţie şi digitalizare şi vom continua să investim în zona de data, cu scopul de a ne înţelege cât mai bine consumatorii şi de a le oferi cea mai bună experienţă e-commerce de pe piaţa de retail din România”, explică Narcis Horhoianu, director de Marketing, Carrefour România.

Cu o experienţă de peste 25 de ani în Brand, Marketing şi Category Management, Narcis Horhoianu s-a alăturat Carrefour România în 2019 în calitate de Chief Marketing Officer, responsabil de toate activităţile de marketing ale Carrefour, coordonând comunicarea de brand şi marketing, programul de loialitate Act for Good, comunicarea in-store, customer operations şi customer experience, strategia de preţ şi implementarea acesteia în toate formatele.

În tot acest timp, Narcis Horhoianu a lucrat la dezvoltarea unor programe care să îmbunătăţească şi să transforme experienţa clienţilor într-una personalizată şi atractivă.  

Alături de echipa sa, a lansat programul de loialitate Act for Good, integrat în aplicaţia Carrefour.

În prezent, Act for Good numără 1,9 milioane de utilizatori activi, unind într-un hub digital beneficiile unui card de fidelitate, ataşat cumpărăturilor, cu oferte speciale, acces la experienţe pentru clienţi, dar mai ales, cu o componentă de a face bine comunităţii, printr-o simplă donare de puncte.

Înainte de a veni la Carrefour, Narcis a ocupat diverse poziţii cheie în companii precum P&G Balkans, unde a fost Director de Marketing; Vodafone România, unde a fost Director Consumers Postpaid Unit, sau Heineken România, în calitate de Director de Marketing şi Membru al Consiliului de Administraţie.

Carrefour România a avut anul trecut business total de peste 14,7 mld. lei (circa 3 mld. euro), cu 12,6% mai mare decât în 2021. După cifra de afaceri, grupul Carrefour a fost în 2022, în România, al treilea cel mai mare jucător din retailul cu dominantă alimentară.

Datele pe 2023 o să arate diferit dat fiind că piaţa a trecut prin două tranzacţii importante - preluarea Cora de către Carrefour în România (deal ce a primit acordul Concurenţei) şi achiziţia Profi de către proprietarul Mega Image (acord ce aşteaptă încă ok-ul autorităţilor din domeniul concurenţei).

Carrefour are în total pe plan local aproape 450 de magazine sub mai multe formate. Numărul include şi magazinele Cora.

Retailerul operează în România prin cinci entităţi juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL şi, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO