Retail&Agrobusiness

Nemţii de la Peek & Cloppenburg au trecut de 200 de milioane de lei la aproape un deceniu de la intrarea pe piaţă

Nemţii de la Peek & Cloppenburg au trecut de 200 de...

Autor: Cristina Rosca

26.05.2017, 00:05 217

Retailerul german de modă Peek & Cloppenburg, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie, au terminat anul trecut cu afaceri de aproape 210 mil. lei, în creştere cu circa 25% faţă de 2015. 

Mai mult, marja de profit a urcat spre 14%, una dintre cele mai mari din piaţă. Marja de profit în modă este mult mai mare decât în comerţul alimentar unde rar sare de 5%. 

Nemţii de la Peek & Cloppenburg sunt printre cei mai discreţi retaileri din piaţă, singurele informaţii disponibile fiind cele publice. De la intrarea pe piaţa locală, în 2008, retailerul Peek & Cloppenburg şi-a majorat constant afacerile cu câte două cifre în fiecare an (cu valori cuprinse între 14% şi aproape 44%), iar cea mai mare creştere a veniturilor a venit în 2012, an în care a deschis al doilea magazin din România. Acum nemţii au ajuns la patru unităţi, trei în Bucureşti – Băneasa Shopping City, Promenada Mall şi Mega Mall – şi unul în Constanţa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO