Retail&Agrobusiness

Mondelez a „muşcat“ 15% din piaţa de 250 de milioane de euro a biscuiţilor

Mondelez a „muşcat“ 15% din piaţa de 250 de...

Autor: Mădălina Panaete

28.09.2015, 00:06 305
Mondelez România, importatorul unor branduri precum Tuc, Oreo, Milka sau Belvita, a avut anul trecut o cotă de piaţă de 15% în piaţa biscuiţilor, într-un seg­­ment în care consumatorii îşi în­dreap­­tă din ce în ce mai mult atenţia că­­tre mărci premium, arată datele com­pa­niei de cercetare de piaţă Euromonitor.
 
Mondelez, care are în por­­tofoliu şi bran­dul ro­mâ­­nesc Po­ia­na, şi-a con­so­­li­dat anul tre­cut poziţia de lider în seg­men­tul bis­­cu­­iţilor după ce şi-a cres­cut co­ta de piaţă cu un punct procentual.
 
„Această poziţie bună în piaţă pentru Mondelez s-a dato­rat evoluţiei bu­ne a mărcilor Tuc, Oreo, Milka, Bel­vita Start şi Grany, susţinută de cam­panii de publi­citate ma­­si­ve şi de extin­derea dis­tri­buţiei“, au ob­ser­vat ana­liştii Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO