Retail&Agrobusiness

Metro Cash & Carry România merge iar spre 6 miliarde lei, maximul istoric înregistrat în 2008

Roland Ruffing,  CEO al METRO Cash & Carry România

Roland Ruffing, CEO al METRO Cash & Carry România

Autor: Cristina Roşca

03.02.2020, 07:33 1252

Nemţii au local 30 de magazine proprii şi nu anunţă deschideri noi.

Metro Cash & Carry, unul dintre primii co­mercianţi care au intrat pe piaţa locală, şi-a majorat busi­nessul cu peste 10% în 2019, fiind al doilea an consecutiv în care nemţii postează un ritm atât de accelerat.

„Anul 2019 a fost unul în care am învâţat multe (...). În termeni de busi­ness, anul trecut am con­ti­nuat să creştem, com­pa­rabil cu anul precedent, şi ne-am atins obiectivele de vân­zări, aşa cum ne-am pro­pus la începutul anu­lui“, spune Roland Ruffing, CEO al METRO Cash & Carry Ro­mânia. În 2018 nemţii au pos­tat o creştere de 12%, ritm pe care nu-l mai atinseseră de mai bi­ne de un deceniu. Creşterea este una orga­ni­că, mai exact com­pa­nia nu a deschis niciun magazin pro­priu în 2019, un an marcat de o creştere de circa 7% a consumului privat şi cu o inflaţie de circa 4%.

Un plus de două cifre ar duce businessul nemţilor aproape de pragul de 6 mld. lei ce nu a mai fost atins din 2008, ultimul an de boom economic, arată calculele făcute de ZF. Acesta a fost maximul istoric obţinut de Metro Cash&Carry în România.

Pentru Metro Cash & Carry România avansul businessului din 2018 şi 2019 este cel mai puternic de mai bine de un deceniu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO