Retail&Agrobusiness

Mega Image continuă expansiunea după ce afacerile au urcat cu 20%, iar profitul cu 60% în S1

Mega Image continuă expansiunea după ce afacerile au...

Autor: Cristina Rosca

21.11.2014, 00:05 178
În prezent lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate are 362 de unităţi, cu 66 mai multe decât la finalul lui 2013. „Grupul Mega Image va continua să se extindă în acelaşi ritm, cu peste 100 de unităţi pe an“, spune o sursă apropiată companiei.
 
De altfel, recent şi Xavier Piesvaux, executivul care conduce din 2009 businessul local de peste jumătate de miliard de euro al Mega Image, a confirmat că va continua des­chi­derile de magazine şi depozite ce vor deservi atât lanţul actual, cât şi creş­terile previzionate. El nu oferă însă cifre.
 
Retailerul a apăsat pedala de accele­raţie abia în ultimii trei ani, de la finalul lui 2011 până astăzi reţeaua ajungând de la 105 la peste 360 de unităţi şi devenind cel mai extins lanţ de magazine. Grupul belgian a intrat pe piaţa locală în 2000, când a preluat de la familia Mali­deros din Gre­cia lanţul Mega Image fondat în 1995. La momentul preluării reţeaua nu­mă­ra doar nouă magazine. Gru­pul a păstrat brandul Mega Image pentru supermarketuri şi a adus alte două: Shop&Go pentru maga­zinele de proximitate şi AB Cool Food pentru singurul magazin de produse congelate. Bel­gienii aduseseră şi un format de discount - Red Market -, însă acesta a fost scos de pe piaţă în 2011, iar magazinele au fost transformate în Mega Image.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO