În prezent lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate are 362 de unităţi, cu 66 mai multe decât la finalul lui 2013. „Grupul Mega Image va continua să se extindă în acelaşi ritm, cu peste 100 de unităţi pe an“, spune o sursă apropiată companiei.
De altfel, recent şi Xavier Piesvaux, executivul care conduce din 2009 businessul local de peste jumătate de miliard de euro al Mega Image, a confirmat că va continua deschiderile de magazine şi depozite ce vor deservi atât lanţul actual, cât şi creşterile previzionate. El nu oferă însă cifre.
Retailerul a apăsat pedala de acceleraţie abia în ultimii trei ani, de la finalul lui 2011 până astăzi reţeaua ajungând de la 105 la peste 360 de unităţi şi devenind cel mai extins lanţ de magazine. Grupul belgian a intrat pe piaţa locală în 2000, când a preluat de la familia Malideros din Grecia lanţul Mega Image fondat în 1995. La momentul preluării reţeaua număra doar nouă magazine. Grupul a păstrat brandul Mega Image pentru supermarketuri şi a adus alte două: Shop&Go pentru magazinele de proximitate şi AB Cool Food pentru singurul magazin de produse congelate. Belgienii aduseseră şi un format de discount - Red Market -, însă acesta a fost scos de pe piaţă în 2011, iar magazinele au fost transformate în Mega Image.