Retail&Agrobusiness

Magazinele de pantofi Aldo merg spre afaceri de 9 mil. lei

Ziarul Financiar a lansat în parteneriat cu Inventure Franchise Consulting prima ediţie a Catalogului francizelor din România, o analiză a pieţei de profil, precum şi o prezentare a peste 141 de businessuri dezvoltate în franciză.

Ziarul Financiar a lansat în parteneriat cu Inventure Franchise Consulting prima ediţie a Catalogului francizelor din România, o analiză a pieţei de profil, precum şi o prezentare a peste 141 de businessuri dezvoltate în franciză.

Autor: Cristina Rosca

29.12.2014, 00:00 372

Brandul de încălţăminte Aldo, adus în franciză de compania Otter Dis­tribution, va termina acest an cu afaceri de puţin peste 9 milioane de lei (2 milioane de euro), în creştere cu circa 28% faţă de anul anterior. Cifra de afaceri este doar pentru magazinele sub acest brand, grupul cuprin­zând şi altele.

Sub brandul Aldo sunt deschise pe piaţa locală şapte ma­ga­zine mo­no­brand în cele mai mari oraşe din ţară, pre­­cum Bu­cu­reşti, Piteşti, Plo­ieşti, Cluj şi Cons­tanţa. Ma­ga­zinele mo­no­brand Aldo, care vând încăl­ţăminte, pro­­duse de maro­­chi­nă­rie şi ac­cesorii, sunt des­chise în mallurile din Bu­cu­reşti şi din ţară. Inves­tiţia iniţială într-un astfel de magazin este de 120.000 de euro, iar taxa de franciză este 50.000 de euro, căreia i se adaugă o redevenţă lu­nară de 3% din vân­zări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO