Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Lidl România: Am cumpărat 92.000 de tone de fructe şi legume de la producători români, mai mult decât din afară. În vârf de sezon, 80% din cantitate e „made in Ro“

♦ Discounterul german are 9.223 de furnizori în total, dintre care peste 80% sunt români ♦ Numărul acestora din urmă a crescut cu 11% anul trecut faţă de 2018, pe când numărul străinilor a avut un ritm de aproape patru ori mai lent.

Pe rafturile magazinelor de discount Lidl de pe plan local există aproape 3.500 de articole româneşti, dintre care aproape jumătate (1.500) îşi fac loc în sortimentul permanent, spun oficialii retailerului.

Cifrele indică o creştere puternică - de circa 50% - în 2019 faţă de anul anterior (raportarea se face pornind de la perioada 1 martie 2019 – 29 februarie 2020), însă tot oficialii germani explică faptul că s-a schimbat metodologia de calcul. Mai exact, acum se iau în calcul toate sortimentele diferite ale aceluiaşi produs.

„De exemplu, dacă produsul sirop de fructe are trei variante, cu arome diferite (zmeură, afine şi căpşune) el este numărat de trei ori, începând cu acest an (2019 – n.red.).“

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.