Retail&Agrobusiness

Lavinia Ivas, country manager al Douglas: Astăzi, circa 5% din toate produsele din portofoliul nostru sunt româneşti. Acum doi ani am pornit de la zero. Compania a terminat anul trecut cu afaceri de 210 mil. lei, în urcare cu aproape 35% versus 2020

Lavinia Ivas, country manager al Douglas: Există şansa ca un brand local să îşi extindă acoperirea în reţea. Există astfel de exemple în regiunea Europei Centrale şi de Est. Sunt branduri care au intrat în magazinele Douglas dintr-o piaţă şi apoi au ajuns, datorită rezultatelor, în Germania şi în alte ţări.

Lavinia Ivas, country manager al Douglas: Există şansa ca un brand local să îşi extindă acoperirea în reţea. Există astfel de exemple în regiunea Europei Centrale şi de Est. Sunt branduri care au intrat în magazinele Douglas dintr-o piaţă şi apoi au ajuns, datorită rezultatelor, în Germania şi în alte ţări.

Autor: Cristina Roşca

08.12.2022, 19:30 239

♦ Lanţul de parfumerii numără în prezent 38 de magazine fizice din România, dintre care cinci inaugurate în 2022 ♦ Acestora li se adaugă unitatea online 

Retailerul de produse de parfumerie şi de cosmetice Douglas are în portofoliu 500 de branduri şi un total de 26.000 de sku-uri (articole). Dintre acestea, 33 de mărci şi 1.300 de articole sunt româneşti.

„În 2020, în plin lockdown, am decis să listăm primele branduri româneşti de cosmetice în magazinul nostru online. A început ca o dorinţă de a susţine comunitatea locală în vremuri dificile, dar apoi a devenit o misiune de a promova mărcile locale. Astăzi, avem 1.300 de produse de la 33 de branduri şi căutăm în continuare să ne extindem”, spune Lavinia Ivas, country manager al Douglas.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO