LIVE: ZF AGROPOWER - OFERI PIEŢEI CE ÎŢI CERE SAU ADUCI UN PRODUS NOU PE PIAŢĂ ŞI EDUCI CONSUMATORUL? Cât de receptivi sunt consumatorii la produse inovatoare?
Retail&Agrobusiness

Cum îşi petrec timpul oamenii din diferite ţări din lume: japonezii muncesc cel mai mult, nemţii petrec timpul cel mai îndelungat la shopping, iar francezii mănâncă. Americanii sunt campioni la cât stau la TV

Fiecare zi are doar 24 de ore pentru toţi oamenii din lume, însă este interesant de remarcat cum îşi împart acest timp cetăţenii diferitelor ţări ale planetei. Astfel, OECD (Organization for Economic Cooperation and Development) a împărţit timpul dintr-o zi pe diferite activităţi precum somn, muncă, îngrijire personală şi altele în rândul persoanelor cu vârste cuprinse între 15 şi 64 de ani.

România nu este membră OECD aşa că nu există date pentru piaţa locală. Totuşi, este interesant de remarcat ce diferenţe există între ţările lumii.

Spre exemplu, japonezii lucrează cel mai mult (muncă plătită), cu o medie de 5,5 ore pe zi (se iau în calcul toate zielele din săptămână, nu doar cele lucrătoare). Spre comparaţie, francezii sau spaniolii au o medie de sub trei ore. Tot japonezii lucrează cel mai mult şi peste program (fără plată) şi fac şi muncă de voluntariat.

Totuşi, francezii, una dintre cele mai dezvoltate economii din Europa şi din lume, sunt campioni când vine vorba de timpul alocal mâncatului (peste două ore pe zi) şi îngrijirii personale (107 minute, adică o oră şi 45 de minute). Spaniolii fac cel mai mult spot – 42 de minute pe zi -, iar nemţii petrec timpul cel mai îndelungat la shopping, circa 32 de minute pe zi.

De partea celaltă a oceanului, americanii sunt campioni la timpul petrecut la televizor sau radio. Iar sud-africanii sunt lideri la somn (aproximativ 9 ore pe zi) şi la timpul petrecut cu prietenii.

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.