Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Irinel Popescu, şef departament retail la Metro Cash & Carry: Ne-am bugetat să ajungem la 1.100 de magazine LaDoiPaşi până la finalul anului şi aproape să dublăm reţeaua până în 2023

INTERVIU

♦ Franciza LaDoiPaşi, lansată în 2012 de grupul german Metro Cash & Carry, a ajuns să numere astăzi 860 de magazine, un nivel maxim istoric l Doar în 2017 şi 2018 au fost deschise 550 de magazine noi ♦ Reţeaua LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional, care pierdea - şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an.

„Am accelerat ex­pan­­siunea în 2017 şi 2018, când am deschis în total 550 de magazine noi. Mergem şi noi către micii antre­pre­nori, dar vin şi ei către noi, mai ales în ultimele şase luni am primit multe cereri de parteneriat. Antre­pre­norii din retailul tradiţional vorbesc între ei şi astfel promovarea conceptului se face la nivel de word of mouth (pe cale orală - n.red.)”, spune Irinel Popescu, şef departament retail Metro Cash & Carry.

Reţeaua LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional, care pierdea - şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an. Această reţea LaDoiPaşi nu este deţinută de grupul german, ci de antreprenori români parteneri în franciză ai Metro. Nemţii sunt activi direct pe formatul de cash & carry care nu se adresează tradiţional clientului final, ci revânzătorilor (micilor comer­cianţi) şi companiilor din HoReCa.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.